Jotack

image

Nu börjar det bli vinter på allvar här i norr. Lovar att det bet i kinderna när jag gick från stallet. Övrig tid så eldas det för fullt i kaminen…det kan inte bli för varmt inne nu.

image

Tänkte bara skryta lite med att jag steg upp en timme tidigare idag, klädde på mig lager på lager och tog en 30 minuterspromenad i kylan. Jag vet, jag är sjukt duktig…ni kan stänga munnen och slappna av kring ögonen. Dessutom har jag fotat mig för körkortet, bättre sent än aldrig. Eftersom jag slog sönder min kaffepress igår kväll så for jag i samma veva till Bigs syster och köpte en ny. Hade ett presentkort där som jag fick förra julen, snabb är jag med inköp. Så en ny gratis kaffegrej och lite surrande samt löfte om lunchdejt asap. Nä nu ska jag logga in på Tradera och försöka få vinnande budet på ett vintertäcke till hästen för en bra summa 🙂

15 thoughts on “Jotack

  1. Vi har haft liknande kyla här nere också, men idag har det bara varit -5 och blåsigt som fan. Funkar det också, även om vinden gärna får mojna lite. 😀

Kommentera

