Träning

Det där med att lära sig av sina misstag borde jag ta till mig lite mer av. Tänkte ta en promenad i kylan med häst och dotter. Fick en snilleblixt att jag skulle passa på att träna bäckenbottenmuskelaturen lite samtidigt. Sagt och gjort så bylsade vi på oss kläderna och hämtade ett stycke busig poahest. Kombinationen att bära tunga vattenhinkar och gena över en äng där kraken sprallade rätt ordentligt gör ju att man inte direkt tänker på att knipa. Vi fick gå hem och så lämnade jag dottern och heppe ute och in och plocka ur träningsredskap. Gör om gör rätt!!!

Till slut blev det en skön promenad och det bet lite i kinderna. Fick ju ta på mig mina täckbyxor och inser att dom är snäva. Nu måste jag ta tag i det här, det är mer än underredet som ska tränas. Hela kroppen tänkte jag närmare bestämt på. Jag har gått upp på tok för mycket och jag är ruskigt missnöjd med min kropp just nu. Igår var jag i solariet, behöver några gånger för att känna mig lite fräschare.

Planen är att skippa kolhydrater helt någon vecka och kanske låta bli att äta allt sött som kommer i min väg! Jag försöker lösa hur jag ska kunna promenera till jobbet igen. Problemet med täckkläder är att det blir varmt och klibbit så jag måste ha någon typ av ombyte på jobbet. Ska försöka lösa det och även ta med lunch, man blir fetast att jobbets mat. Men jag har inte orkat förbereda och fixa lunchlådor. Behöver tappa 2-3 snabba kilon och funderar allvarligt på äcklig pulverdiet. Nyttiga veckor i alla fall så får man vara mer onyttig på helgerna.

https://i1.wp.com/3.bp.blogspot.com/_J0kcijab2r4/TNpMnptrV5I/AAAAAAAAABE/NWlxLzLCzrc/s1600/fit-fitness-weight-fat-lose.jpg

6 thoughts on “Träning

    • Samma här, jag nästan våldar i mig godis och fika…blir så trött på mig själv. Karaktär finns inte kvar i mitt ordförråd mer :(. Pulver som en kickstart behövs i några dagar.

  1. Mmm Långsiktiga dieter är bättre…. Snabbt av = Snabbt på, precis som snabbt på = snabbt av. De kilona som krypit på sakta, får man bäst bort med en långsiktigt förändring I livstilen, diet och träning…… 🙂

Kommentera

