Aj aj aj

Eventuellt ska man mjukstarta med knipkulor och inte städa och julpyssla för att sedan gå till stallet och bära hö och fixa och dona. Två timmar senare åkte fantskapet ut, nu ytterligare några timmar senare så har jag fan träningsverk i underredet!!

Berättade åt Kaxig om mina drömmar och att jag tar vårt förhållande på djupaste allvar så att jag till och med drömmer om honom. Samtidigt messar jag med en 28-åring. Va är det för deal med 28-åringar egentligen? Verkar ha en dragning till dom. Herregud dessa ungdomar.

Har slutligen fallit för frestelsen att kolla Så mycket bättre, vilket jag sällan gjort förr och då när programmet råkas gå i repris. Gillar den där Maja, hon är cool.

Måste säga att det känns jäkla skönt att vara sig själv igen. Att man lämnat det tråkiga bakom sig. Jag tänker på det ännu och det händer andra saker relaterat till det men det är ändå rätt lugnt.

15 thoughts on “Aj aj aj

Kommentera

