Nytt liv och ny hårfärg

Inga sexgrejer har anlänt vare sig med post eller lastbil. Hur seg får man va? Herregud tycker att det där är akutgrejer som ska skickas när jag tryckt på sändknappen.

Ett första steg är taget till mitt nya liv.  Innebandy och tackla och bli tacklad av folk. Vi glömmer all glass jag åt till efterrätt och lussebullarna och pepparkakorna jag åt till fikat. Men i övrigt har jag startat mitt nya hälsosamma liv.

Sitter med färg i håret just nu. Såg ut som en flintskallig gubbe runt hela skallen efter klippningen igår. Bara rött på toppen och sen resten ljus leverpastej. Schvajnigt snyggt!! Nåja på jobbet börjar dom bli härdade så det får gå. Är det någon som vet hur svårt det är att färga sitt eget hår. Ni med långt hår räknas inte för där mosar man bara in det och gnuggar.

Här har jag en svinkort frissyr runt om och längre på skallen. Det på skallen som är rött ska vara rött och inget annat. Försöka med hjälp av spegeln slå knut på sig själv och täcka runt om och sen i botten mitt på skallen. Vill bara understryka vilken bedrift jag gjort.

Dagens fejl, eller månadens fejl är att mitt körkort gick ut den elfte denna månad. Jag har inte varit och fotat mig och idag när jag hade tid så vägrade jag. Ful hårfärg i 10 år på körkortet nej tack! Man ser nog retarded ut som det är. Bara hålla tummarna att jag kommer ihåg nästa vecka och så håller vi lite extra för att polisen håller sig undan mig. Det vill säga så kommer jag köra extremt lagligt med bälte, hållna hastigheter och inga låtsasstopp på väg ut på E4:an.

Varsågod för dagens dos av nonsen.

8 thoughts on “Nytt liv och ny hårfärg

    • Ja man måste färga ofta i alla fall hårbotten. Det är sinnessjukt fult med utväxt…jag skäms lite när jag ser mig själv och andra ha det. Snacka om att oroa sig för fel saker i samhället !!!

Kommentera

