Lite skoj

Äntligen en vettig normal dag på jobbet. Har jobbat ikapp massor med pappersarbete och planeringsgrejs som behöver göras så vid 18-tiden var jag klar och då var det direkt till frissan och sen middag hos farsan. Kommer till stallet och nästan allt var klart så det var bara lite småpyssel där.

Är reggad på en sajt där jag är lite så där sporadisk. Har inte varit värst aktiv men jag loggar in på ungefär samma sätt som på FB, in och vänder. Ett meddelande i gästboken från Kaxig fick mig att börja gapskratta. Han har varit där till och från trodde inte han var det ännu. Han skrev något i stil med: Men du och jag är ju ihop :'(…en gästbok som alla kan se. Undra vad folk tror om mig :D. Lite festligt ändå.

Veckan kommer damma iväg och innan jag hinner blinka kommer det vara fredagkväll. Det är ett faktum. Jag skulle behöva hinna städa och fixa till så vi kan julpynta lite på fredagkväll. Kanske jag skulle slå mig på att baka Lussebullar med dottern och peppisar så klart. Behöver även köpa ett par sköna täckbyxor, nu börjar det bli lite mer vinter med -10 grader. Det biter lagom i kinderna.

En lite rolig grej till är att jag skrev angående händelsen förra veckan i ett meddelande till Big om hur jag känner kring det som hände (inte oss alltså) något i stil med att Dom är inte värd något för mig, har jag förtroende för någon och dom sviker är dom inte vatten värd i min värld. Han höll med som bara den. Undrar lite om han glömt att det även gäller honom ;):

4 thoughts on “Lite skoj

Kommentera

