Ingen walk in the park

Nä det är inte så där rosafluffigt alls här. Det finns massor med ljuspunkter dock eller några få som faktiskt känns bra. Är nog ingen skillnad på måendet idag egentligen, mindre arg och mer ledsen och frustrerad. Gråt är bra ibland. Har snackat med min chef att det kan bli fråga om handledning. Inte ofta jag blottar strupen men ibland är det nog bara och man inser att man kanske behöver lite hjälp för att släppa och lämna saker bakom sig.

I morgon är det fredag och det tackar jag gud för. Ledig är vad jag behöver vara. Vill inte vara hemma från jobbet dock för jag vet att jag behövs där och jag vill vara där.

Men alltså jäklar vad det snurrar i huvudet. Vad man börjar tänka och utvärdera saker i sitt liv när det händer hemskheter. Vad jag gjort för galet, vad jag inte har gjort, vad man egentligen borde fokusera på. Borde man göra något annat? Vad är viktigt egentligen.

Nattsvarta bloggen men so what. Inga kommentarer  om vad som har hänt här med hänsyn till andra :).

5 thoughts on “Ingen walk in the park

Kommentera

