Energiförlust

Om någon hittar min energi så vill jag att ni genast lämnar tillbaka den. Den behövs i detta nu. Är som en urvriden trasa, det beror inte på mina eskapader i den stora staden…tror jag ;).

Full rulle och lite lagom krishantering. Alltså en helt vanlig dag. Har jag nämnt någon gång att min högsta dröm just nu är att vara lagerarbetare, eller vad som helst som inte har speciellt mycket med människor att göra. Inte djur heller för den delen.

Killen som ringde i helgen (194 centimeters karln) har jag inte orkat kontakta. Tror att jag inte orkar med någon. När skulle den energin infinna sig mellan jobb och tokigheter :D. Vet inte om jag berättade om samtalet men han hade en svada som inte var av denna värld i alla fall. Känns skönt att någon annan snackar i stället för att jag ska behöva göra det. Men det verkar vara en karl som har mycket vilja, likaväl som jag har det. Tror inte han ska ha en sådan som mig. Låter saken bero.

I övrigt tänker jag lasta in ett ton hö, fantastiskt undervärderat tisdagsnöje tycker jag (viss ironi). Bra i alla fall att ockupera min överanalyserande och tänkande hjärna.

5 thoughts on “Energiförlust

  1. Vad fan.. Trodde först du hade snott min energi. Men du verkar också blivit av med den. Måste va de där karlarna alltså! Speciellt när man inte får ligga. Jävla energitjuvar!!!

Kommentera

