Stalkinggames

Var börjar man? Det har runnit mycket vatten under broarna sen sist. Har lurat/lirkat in en kille på akuten i morse som inte mådde så bra till exempel. Men jag antar att alla är nyfikna på den där snygga killen.

Som jag skrev innan så var han sjukt läcker. Vi åkte ju på en liten kryssning så där helt apropå. Hade massor med skoj och drack lite drinkar och hade oss. Lite strul och massor med skoj. På morronkvisten satt vi och kvittrade i en trappa i alla fall. Då dök den här killen upp som gubben ur lådan bara. Bad honom hänga med oss till hytten. Vår fantastiskt roliga killkompis var asless på killar så han stod i princip utanför och frågade alla vad dom hade för hyttnummer. När dom uppgav det sa han ja det är då inte här :D.

Vet inte om han tyckte det blev lite för mycket av det goda :D. När så väl den här sexguden/snyggot kom in var han inte jättetrevlig mot honom. Nåja vi satt där och surrade halva gänget i alla fall. Snyggot var supertrevlig också!! Vad är det för fel? En alien? Trevlig OCH snygg…det klingar inte rätt i mina öron.

Nåja vi gick och surrade och hånglade lite i grannhytten vars nyckel vi råkade behålla. Ena gänget hade den men fick byta för det var så snuskigt och ostädat där. Nåja lite snack och hångel och klämma och känna och så slänger han av sig kläderna och går i duschen. OKEJ!! AS IF jag skulle slänga av mig mina kläder inför en sån. Helt perfekt, för vältränad utan att bli biffig. Jag sa det också att näää jag kan inte. Han flinade väl mest och tyckte vadå..

Sen kände jag mig som en jäkla balthora med sminket på ställen jag inte satt det på från början, valkig, cellulitig, full och i en hytt med blöta golv som stank öl. Började nästan tro dom hade köbricka utanför och tokrea också.

Hånglade lite till bara för att få känna lite och så vart det med det. Tack och hej nu går jag och lägger mig med mina vänner. End of story. Vaknade upp med tokångest, varför vet jag inte. Det kanske var det missade sängjufsandet eller något. Eller så var det som Blondie sa att jag var paranoid och sa att det var nåt fel på honom som bara dök upp i trappan så där mitt i allt, vem gör så??

Sa att jag ska stalka upp honom på FB (jag visste inte vad han hette, men det hade killkompisen koll på :D) och skriva in oss i ett förhållande. Dagen innan hade jag och Blondie tokskrattat åt en rolig grej på som vi spann vidare på. Det löd ungefär så här: Stalker är när två personer tar långa romantiska promenader tillsammans men bara en vet om det. Ungefär nåt sånt förhållande tänkte jag ha med honom :D.

Ungefär så gick det till. Lördagen tillbringade vi fyra personer hos Blondie och kollade tre filmer, åt hämtpizza och var allmänt slöa. Sen stressade jag hem i söndags. Btw så är tavlan kvar…Just Sayin’

 

13 thoughts on “Stalkinggames

    • Fniss…snäll och snäll, lite censur på alla muppigheter kan det väl få va :D. Berättade inte om folk som ramlade heller eller att jag ska prova tjejsex ;).

      Du kan va ängel sötmupp!!

Kommentera

