Nu så

Äntligen sitta på rumpan en stund och andas ut. Taxin kommer om fyrtio minuter, de var lite sena. Jag har hunnit rida och packa det lilla jag tar med mig. Lite stressigt men jag smet gladeligen från jobbet vid lunch. Dottern ringde och sa att allt känns bra och att dom pratat hemma. Skönt. Nu hoppas jag verkligen att det håller i sig.

När jag kommer hem ska jag ta en ordentlig fundering om min planerings/organiseringsförmåga. Tycker själv att jag bara blir värre och värre. Min prioriteringsordning är inte av denna värld. Blir stressad av att vara jag helt enkelt. Sista resan med jobbet och sen ska jag ta tag i och organisera upp saker och ting. På allvar. Herregud jag är ju hyperstressad mest hela tiden av alla måsten…som jag inte får gjort för att jag bara tänker på det. Nåt jäkla fel är det i alla fall.

Har i alla fall packat ner sportbehå och träningsskor för nu ska det visst tränas…i alla fall på fredag. Blondie har ju tjatat om Sh’bam eller vad det nu heter. Känns som om jag inte har med några kläder alls förlitar mig helt på någon annans garderob :D. Bildbevis finns på att frukostmat är handlad fick dock bara en fnysning när jag bad om veckans meny!! Pizzaonline it is ;).

Nu håller vi bara tummarna att det inte är nån goding som hämtar upp mig, så jag får vila lite i taxin ;).

6 thoughts on “Nu så

Kommentera

