Socialaklubben

Vaknade vid halv elva att telefonen ringde så jag plågade mig upp och svara. Sonen ville att jag skulle komma och umgås en stund. Bad att få sova lite till och att jag dyker upp senare. Det var nämligen en hård dag igår. Låg på soffan heeeela dagen, såg alla 9 avsnitt som gick att hitta av SoA…alltså fan nu börjar jag tjata men Jax phjuuuu, såg Don’t trust the bitch in apartment 26 och två filmer. Jäkligt jobbig dag faktiskt. Var och nattade hästar och köpte godis på kvällkanten med fördendelen.

Nåja jag svängde förbi ICA och köpte två blomkvastar en till sonen och en till pappa. Hängde hos den ena en timme först, åkte förbi pappsen som var på väg att skjutsa syrran till jobbet (hon hade inget ”körkort” idag på grund av gymfesten igår, den jag hoppade) så henne hann jag träffa med, hängde med pappa ett tag och drack kaffe och käka godis. När jag ändå var i farten ringde jag morsan som höll på att trilla av stolen för hon trodde jag flytt landet eller dött. Jag ÄR en dålig dotter! Nåja svängde förbi henne och fick mig middag. Stall på det, sen hem och byta om inför boxen för att min kompis tjatat hål i huvudet om träning jag som ville avstå! Men hem och vaska av lite stank och då kommer grannen förbi med kycklingpaj och skulle snacka när jag sprang omkring i trollorna och skvabbade upp mig lite. Träna och stall igen (äckeljävlaregn) för att mocka inför natten.

Nu sitter jag här nyäten med en fantastisk odör :D. Måste duscha och hänga tvätt för det är ju packningsdags. Tisdag blir det ner till människobyn och min Humle aka Blondie och lite kurs. 

Sen lovar jag att det blir sjukt lugnt! Ska verkligen hålla det nu också…tror jag 😀

12 thoughts on “Socialaklubben

    • Märkte det…verkar som om alla for på andra stället och njaa det är inte min grej liksom. Själva festen kunde ha funkat men inte vidare. Skönt i soffan hemma vill jag lova 🙂

Kommentera

