Vad händer mannen…saker och ting börjar röra sig ;)

Alltså jag gillar ändå att bo i en småstad, det händer så sjukt mycket när man går ut. Träffade min andra pojkvän. Han var fosterbarn och från Stockholm då, en riktigt vilde. Tror inte mina föräldrar var helt nöjda. En sak är säker han var en jävel till att hångla. Vet att första riktiga hånglet med tunga och allt var till Wasp första singel, det var på den tiden man sa We Are Satans People och Sivert Öholm ledde debatten kring det ;). Han är ännu farligt snygg och har ännu inte ordning på sitt liv…men han sa att jag var snygg, kallade mig vid mitt barndomssmeknamn och jag kunde nästan… Men nope, inte det. Vore ett dåligt karriärsval.

Nåja jag var så där lagom salongsberusad, nästan nykter när jag såg en kille jag inte pratat med ordentligt på…säg tio år. X-ets före detta kompis. Han jag exet, hon jag var ut med i kväll och en massa andra umgicks med en period kring milleniumskiftet. Innan jag och mitt ex (dotterns far) blev tillsammans hade vi en lite halvt om halvt oskyldig flirt. Sen blev det som det blev. Han kom upp sig i smöret, han och exet slutade umgås. Men då hade vi sjukt kul.

Såg honom idag och gick fram och hälsade, sen var vi fast i prat hela kvällen. Han var separerad sen ett år och det var första gången han var ut på typ fyra år. Vi skrattade, pratade gamla minnen och han tyckte att det var så skönt att jag var som jag alltid varit. Han har ändrats dock. Från en jävla kul kille som jag/vi haft sjukt skoj med till en stelbent byråkrat. Så klart berättade jag det åt honom och han skrattade. Killen är snygg, har blivit chef åt exet (mohaaaahaaa den ultimatata hämnden om jag drog hem honom ;)). Vi var liksom fastkedjade till en underordnad  kom och diskuterade. Då drog jag för det var stängingsdags.

Asbra musik, inte en enda svängom, massor med komplimanger av ex och en flört. Fan sånt kan man inte få för mycket av. Den där flörten btw kunde jag ha hånglat upp, han har glimten i ögat och är ännu ascharmig!!

Nåja nu är jag som Askungen på balen. Hemma själv, bröt när allt var på topp. Jag hade gärna lurat med killen på ett ligg men äsch orka vänta och han är ändå fitträdd (drev med honom om det back in the days). Men tror någon att jag kunde hålla mig från att stalka honom på FB och lämna ett meddelande?

Ibland är det skönt att vara ute halvnykter ;).

10 thoughts on “Vad händer mannen…saker och ting börjar röra sig ;)

Kommentera

