Det där med människor…

Det här med att resa med nya människor och med grupper är en spännande företeelse. De flesta försöker hitta sin plats och man är olika och diskuterar och resonerar olika. Sen finns det alltid dom där som man vill trycka ner en Karp i halsen på. Den där man börjar himla med ögonen så fort fanskapet öppnar käften. Besserwissern (inte jag denna gång, är ett socialt geni när det vill sig ;)). Han sitter just nu framför mig och jag inser att stora delar av resan har jag antingen undvikit honom eller försökt platta till honom, verbalt. Jag vet att det är ett omoget beteende och det är löjligt men alltså ibland hoppar grodorna ur munnen.

Nu sitter han och orerar och är överlägsen mot de andra karlarna. Bläää. Vissa kommer jag alltså inte sakna alls.

4 thoughts on “Det där med människor…

  1. Haha. Jag försöker också undvika sådana människor. Jag gör dessutom mitt bästa för att inte vara en sådan människa, men inser att jag ibland misslyckas. Kapitalt. 😉

Kommentera

