Dagens lunch

image

Jag är i mathimlen…men i teknik u-landet. Blir galen när saker inte fungerar alls. Wifit laggar värre än värst. Ute blåser det småspik, tidigare haglade det och regnade om vartannat. Vi skulle gå till ett slott men fick vända för vi höll på att blåsa till sjös. Fick mig en taktikvila och väntar nu på middag vid 8 i kväll. Känns som en evighet dit, att fördriva tid utan kontakt med omvärlden är obra. De kollegor som är med är väl inte roligast och dom som är det verkar nu vara spridda för vinden.

9 thoughts on “Dagens lunch

    • Kulturmässigt är det helt sjukt bra. Jag är Italiennovis men detta har gett mig massor och då har vi inte ens börjat med det vi kom för!! Trieste är känt för sitt arbete inom social ekonomi och företagande…det är väl därför vi är här. Mest spännande blir vi i morgon när vi åker till ett gammalt och känt mentalsjukhus. 🙂

      • Men då så! Låter ju betydligt mycket bättre än det nedslagna och lite buttra inlägget ovan. 😉

        Ett känt mentalsjukhus, säger du? Du tänker väl på att uppföra dig väl? Vill ju inte mista dig, vännen. 😉

        • Jag uppför mig helt exemplariskt så dom tog inte in mig för lobotomering i alla fall. Men det är den modellen som svenska mentalsjukhus följt i alla fall med att integrera med samhället dock glömde vi delen med att stötta och hjälpa. Att verkligen hjälpa dom ut i samhället

Kommentera

