Det här med Skype

Packa mig hit och packa mig dit. Den enda som håller på att bli packad, det är jag. Skypar med Blondie och T&P i människobyn…dricker vin här och dom dricker vin där. Skillnaden är väl att jag ska upp och flyga i morron och dom ska på krogen, bra där!.

Vindunken börjar läka så jag kanske måste dricka upp allt. Låter som en fin uppvärmning. Sneglar på mitt vinglas som är tokfullt nu och samtidigt ser jag på klockan och funderar på om inte krogen skulle vara en bra idé ;). Man vet aldrig.

12 thoughts on “Det här med Skype

Kommentera

