Tråkig

Skitmåndag igår va? Var så trött och uppskruvad på kvällen så att jag inte kunde somna trots allt. I morse var det halvkaos med en unge som inte kom sig iväg. Börjar väl bli van. Fast jag vill inte att det ska bli en vana, denna dramatik klarar jag mig utan.

Vanlig jobbdag men jag smet iväg tidigare, medan solen var uppe. Det är jäkligt fint när det är frostigt och sol. Dammade av (bokstavligt talat) hästen och for och red men jag har inte bytt till dubbdäck på den så det blev lugnt. Stenhårt i marken. Sen hem och duscha, äta 20 löjor på tunnbröd och nu soffan. Är inte det en bra dag så säg? Mer orkar jag inte idag. Känns som om måndagen hade nog händelser för en vecka.

Idag skulle Kaxig till Luleå och ville träffas men jag orkar inte projektera, orkar inte åka dit. Så frivilligt har jag avstått ett säkert ligg. Skyller på det där förbannade spegeltricket, eller nåt. Jag är tråkig.

13 thoughts on “Tråkig

Kommentera

