Coolt

Erkänn att det är lite coolt att saker och ting förändras rätt fort. Jämförde i min tristess vilken webbläsare som mina besökare använder…ja va fan dejtar man inte har man tid med sånt. Vad jämförde jag med då? Jo min förra blogg som las ner för ungefär ett år sedan. Kolla in skillnaden den första bilden är denna blogg och den andra är min gamla.

Internet Explorer har varit ohotad i flera år och jag blir galen när det mesta är var anpassat till den webbläsaren. Som Macnörd köper jag inte att allt ska vara standardiserat till PC. Men det häftigaste här är vilken ökning mobilbrowser alternativet gjort på kort tid. Men bara för att visa skillnaden på några år så kommer en skärmdump på den allra förstaste bloggen som inte använts på 2-3 år. Explorer hade ohotad ledning och någon ynka mobil besökare ;).

Så här kul kan man ha en måndagkväll!

21 thoughts on “Coolt

Kommentera

