Sån man vill vara och sån man är

På något vis tänkte jag spinna vidare på temat om mig själv och hur jag är, egentligen. Alla vet att jag är lat, gillar sex, att jag både pruttar och gör nummer två, att jag tycker vin är gott och att jag gör bort mig i tid och otid.

Egentligen vill jag ju vara ungefär så här: organiserad, strukturerad, att mitt privata och professionella jag harmoniserar, se bra ut, vara vältränad och glad och allt det där som innehåller superlativ av alla slag. Idag fick jag ett mail av Big på en annons som beskriver mig lite mer verklighetstroget. Höll på att pissa på mig av skratt för det stämmer riktigt bra. Dubbla lönen, minst, och jag ställer upp :D.

13 thoughts on “Sån man vill vara och sån man är

Kommentera

