Lågkonjuntkur?

Förstå hur skönt det är att få sova och när man väl vaknar får man ligga kvar i sängen och bara dra sig. Inget jobb att gå till. Härliga tider. Eller är det kanske så att man ligger kvar i sängen och grisar bara för att man vet att det är dags att hugga tag i städningen. Röja upp i svinstian så att säga.

Igår hann jag med att chatta med lite löst folk ;). Nä det var inte bara löst folk. Vi snackade bland annat om ligg och dejtande. Jag har som sagt var det rätt bra nu utan vare sig ligg eller dejtande och eftersom det inte blir något av vara sig det ena eller det andra så kan det vara ett tecken på att jag helt enkelt inte vill, jag är rätt mättad på karlar. MEN då vet ju alla vad som händer när man bestämt sig för att glida in i en lågkonjunktur, då dyker det upp alla möjliga (o)fynd och frestar.

Lilla söt 30+ som jag haft kontakt med till och från sedan i våras vill promt få till en träff i oktober. Han förväntar sig att vi ska kunna synka våra scheman och ses. Han som var sååå fin på ena bilden som en liten söt Jamie Oliver medan den andra bilden var så där, not my type. Men han är trevlig och verkar som en bra kille trots att han bor högst upp i landet.

Umekillen som trackaserat mig i månader och jag vägrat svara ens. Typ 30-årig fotbollsspelare som ser bra ut men inte vet jag… Han ville ses och han ville chatta och bla bla bla…Jag vet inte tror jag ska lägga ner dom där yngre killarna, vis av erfarenhet.

Kaxig som inte riktigt törs träffas för att jag är den drygaste i världen enligt honom, han är rädd att bli dumpad. För så jobbar jag visst, hans manlighet är skadad. Vi träffades visst (har helt glömt) när de hade klassåterförening för rätt många år sedan. Nu menar han att han ska ha någon genomgång med en filial i Luleå och att vi ska ses. Har jag hört det förr? Han gillar blonda och smala och jag gillar stora, rejäla killar. Vi är inte varandras typ om man säger så. Jag tror vi funkar bäst att roa varandra genom what’s up och sån’t. Det är vi bra på :D.

Sen dök WF-killen upp igen som gubben ur lådan, han har jag inte snackat med sen i somras tror jag. Han skulle ut och sökte chaufför, frågade om jag kunde köra. Lördagkväll? Köra? Har aldrig hänt :D. Nåja skrev en massa fram och tillbaka och att jag inte kommer ut för det är dödstråkigt på stället dom ska på vilket han bekräftade sen. Killen är sällan ut och jag fick höra att jag var en tråkmössa som stannade hemma. Tror den här killen är närmast min typ i alla fall om jag nu hade en typ.

Tror jag fortsätter och är chattmästaren och sitter hemma och trycker i mig massor med godis och går upp mer i vikt än vad som är nödvändigt. Tänker att jag ska till Italien om några veckor och borde bli av med i alla fall tre kilo, men det verkar som om det blir tvärtommetoden…jag går upp dom i stället. Ska söka mig till män som är feeders tror jag.

8 thoughts on “Lågkonjuntkur?

  1. Asså den där ketchupeffekten….. nu är det dags att du vidgar dina vyer och skaffar nya flirtar… en het Italienare kanske?
    Så kommer jag och hälsar på i Toscana…!!! 😀

    • Jag håller också på den heta Italienaren, en som inte vet hur sociala medier eller chattfunktioner fungerar. Bara telfonprat och HANDSKRIVNA brev…långa kärleksförklaringar i parfymdoftande kuvert. En sån kanske? Sen kan du ta hans snygga tvillingbror som har telefonfobi och gärna whatsuppar och messar 😀

Kommentera

