Men för helvete

Var försvann den här helgen då? Tja lite fest blev det så där i brådrasket på lördag. Spelade Wii-bowling vilket inte helt var min grej. Plitade ihop en kontaktsida åt ena killen. Det behövdes fixas lite språkligt där som jag bara inte kunde låta bli att ändra. Om han sen svarar och skriver som en kråka så är det ju inte mitt problem ;).

Tanken var att gå ut men mina medkompanjorer blev lite väl på lyset så det blev att köra hem dom och mig själv också. Inga festligheter alltså, mer än själva festen. Lite halvsynd för jag var lite sugen. Blir som speedad efter mycket jobb. Slängde visst iväg ett sms till Big också ;).

På söndagkväll plågade jag mig iväg på gymmet och boxades…småbakis och träning är inte min grej men det gick rätt bra faktiskt. Fick en halvpsykos och kom på att jag glömt göra en massa saker innan måndagen så jag åkte förbi jobbet och gjorde bort det innan jag nattade hästar och hade kvällsfrämmande. Lite te och mackor och snack och sen var helgen slut.

Den här dagen försvann visst också i all hast. En ridtur som var mer än spännande vill jag lova och paret med den lösa hunden fick sig ett men förhelvete av mig. Dom blev nog lite rädd där i mörkret när en stor koloss till häst kastar sig och beter sig och ryttaren spottar och fräser. Men det kan dom fan få. Håll er borta eller jycken kopplad.

Nä nu en dusch, middag och lite kläder som ska hängas.

8 thoughts on “Men för helvete

Kommentera

