Surprice!!

Okej tidsinställt inlägg här. Nu har jag fått ljuga mig blå i veckor här för min och Blondies vän  W har velat fixa en överraskningsfest åt Blondie…som för övrigt avskyr överraskningar. Snällt där va!!

Hon hämtar upp oss vid tretiden sen ska vi på Makeupstore och så blir det nån ansiktsbehandling. Samtidigt ställs hennes lya i ordning för lite party. Många tjejer varav hälften jag inte träffat. Kommer bli en kväll som jag inte alls vet var den slutar.

När detta kommer upp antar jag att vi är tillbaka hit och dricker coctails i alla fall :).

 

12 thoughts on “Surprice!!

Kommentera

