Postdramatiskstress

Orkar inte blogga om gårkvällen utan gå in och läs på Blondies totalvinklade version, NEEEEJ jag stötte inte på missanpassad bikerswanabee eller tänkte ej heller klippa till nån rival…men i övrigt stämmer i alla fall ingenting. Hon bara hittar på och lider av postdramatiskstress :D.

Men jag måste bara få berätta om vår fantastiska lilla mysstund i morse appropå att spilla. Blondie hade slagit knut på sig själv och ville visa vilken fantastisk husmor hon är och serverade en bränd omelett som såg ut som äggröra med skivad varmkorv och ett kilo lök i. Nåja Där sitter som den perfekta kärnfamiljen och givetvis spiller jag hela kaffekoppen in i smörpaketet och sen dog jag i skrattattacker på golvet. Försökte skölja ut varmt kaffe som smälte allt smör. Låg och rullade runt i skrattattacker på golvet igen. Blondie låg vikt över frukostbordet och höll på att dö.

Jävla klumpeduns är vad jag är.

 

19 thoughts on “Postdramatiskstress

  1. Skuffar man undan någon annan för att själv parkera sig i wannabees knä (bildbevis finns) är man då inte intresserad?

    Klart jag har postdramatisk stress – gömmer mig för brevbäraren 😀

    Och DU …… Imorgon är den delikata omelettäggröran indragen, du kan få suga dig mätt på mina tavelramar! 😛

  2. Menar du att husmor ljuger?? Inte bita den hand som föder dig !! Har du nåt emot alkoholfattiga drycker eftersom du häller ut dom lite här o var ??? *klumpig no shit* =D

    • Jag säger bara som så att jag är glad att jag inte är hemmavid :D. Vet inte vad det är för fel på människobyn men stället lockar verkligen fram mina (sämsta) bästa sidor 😉

Kommentera

