Uj uj så tokigt det kan bli

Det gick ju nästan lite fel från början idag så jag fortsätter på den inslagna banan då. Eftersom det spöregnar ute kan jag ju trakassera bloggen. Hem, elda, sova, vakna, köra och slänga på hästtäcke pga regn och så soffan igen. Egentligen vill jag skriva att jag är jätteledsen och nerstämd för att boxen blev inställd, men i smyg är det sjuk skönt att göra int nå´.

Det är tråkigt när det regnar även om jag piffat mig med leopardscarfsen. Så när inte det hjälpte tänkte jag att jag gräddar våfflor. Så nu står smeten och väntar på att våffeljärnet ska bli varmt. Grädde finns vispad sedan mitt misslyckade försöka att göra Irish coffee i fredags (hur fan svårt ska det va att följa ett recept??) det blev sjukt starkt spritmässigt och svagt kaffemässigt. Men grädden var god så jag känner att jag ville göra en kvalitetskontroll idag också.

Våffler, sylt och grädde kommer sitta som smäck runt min feta midja. Undra om jag skulle ha tagit en storlek större på jackan?? Tror fan det.

Vidare ska jag ladda hem sjukt mycket filmer och se. Nu har jag blivit kriminell också.

20 thoughts on “Uj uj så tokigt det kan bli

  1. Åååååhhhh…. Våfflor! Jag vill också ha nåra.Du får skicka, jag har inget järn. Törs inte skaffa fler hushållsmaskiner för de brinner ju bara upp eller går sönder på annat vis. Kastrull och ballongvisp är det enda som funkar 😉

  2. Asså är det BARA jag som reagerar på att du behöver RECEPT för att göra en Irish Coffee??
    Jag kan INTE laga mat (toti värdelös) men nog fan kan jag göra en Irish utan recept??!!
    Note to self – Irish kurs den 14/9

Kommentera

