Slöhelg

Nu börjar planerna bli klar för sthlm. Fredag ska jag dra med mig Blondie och träffa mina gamla vapendragare. Två killar (gubbar nu kanske ;)) som var en del av vår kvartett med ölkvällar och poker förr om helgerna. Den ena försvann från orten för 15 år sen och jag har inte vare sig sett honom eller pratat med honom sen dess. Nå det blir skoj tror jag. Dock ska vi inte köra all-in vilket vi fått order om från W eftersom vi blir hämtade vid 15-tiden och så får vi se vad hon hittat på.

Drömt om Big och vaknade som en hynda på morron. VA FAAAAN är det för fel.

Idag har jag bara kollat film, kört ett lass hästgrejer, ridit och läst. Dock får det vara nog med eremitfasonerna så jag ska åka till en kompis på fika, vi skulle ha setts i sommar…det gick ju som det gick med det. Men 1 september är ju nästan lite sommar iaf :). Skiter i dejtande är fan inte intresserad bara att inse…inte så intresserad att jag kör bil en å en halvtimme för det iaf.

Äh nu blev jag slö igen som bara fan. Ladda ner lite film, umgås och soffläget resten av kvällen. Så får det bli.

Förresten ska jag lyssna på den här på repeat hela dagen…helvete vad jag älskar hans röst. Ännu bättre på svenska, får rysningar av välbehag av hela karln.

6 thoughts on “Slöhelg

    • Jag veeet att du gjorde det, har haft den i huvve hela dan och ylat och sjungt i skogen när jag var och red. Hästen har ont i skallen :D.

      Schnyggo…tja allt är relativt. Den ena tillräckligt för att jag ville ligga lite iaf :D. Den andra nope, dock trevlig. Föresten kan den ena ha blivit fulare än stryk alla åldras inte med värdighet som vi 😉

Kommentera

