Mogen?

Alltså min strutsmetodik kan ibland gå lite överstyr, tycker även jag själv. Jag har inte snackat med den där som det råkas bli ligg med alls i veckan. Ja jag messade och så tidigare. Idag ringde han och han frågade varför jag inte kom förbi och drack kaffe när jag varit in till stan och jag kom med nån dum bortförklaring. Sen började han snacka om helgen. Jag liksom pratade på men kände att han liksom ville leda in och prata om det som hade hänt eller nåt. Då helt plötsligt blev det lite dålig täckning på mobilnätet. Enough said!!

Den där öppna förhållande killen frågade ju tidigare om jag skulle komma till Pite i helgen. Jag bara svamlade på. Vi spelar WF så klart och första som vann skulle köpa vin och den andra tillbehör. Nu skickade han att han verkligen ville att jag skulle komma och jag bara….Ja alltså kanske, det är mycket med hästen. Ja eller hur jättemycket! Fanskapet står i sin hage och tycker livet är skönt. Jag ska köra hemifrån och typ 300 meter med ett lass med sadlar och grejer och ställa i ordning stallet, det tar ju säkert hela dan. Sen skickade han att han skulle åka mot Piteå mitt på dan och att vi kunde snacka i telefon. WHAT!!! Snacka i telefon med nån okänd jag är fan värdelös på det jue! Jag gillar inte att prata i telefon och ska jag göra det så ska det vara nån jag känner. Svarar ju inte ens när det ringer om jag inte är på humör.

Jag tror fan inte jag ska träffa någon, verkar ju onekligen inte som om jag vill det heller. Fan jag är less på att vara jag helt enkelt. Over and out!

17 thoughts on “Mogen?

  1. Nog kan du prata i telefon alltid! 😀
    Det är väl inte så farligt att surra lite, det kan rent av vara en fördel om man nån gång eventuellt kanske träffar objektet i fråga. Och om inte annnat kan man hitta anledningar till att man inte vill. 😉

  2. Prata på telefon ja.. nej det är inte heller min grej.. jäääääävligt konstigt med tanke på det yrket jag har… haha… nojjig som fan när det ringer på min telefon o jag inte vet vem det är… då svaras det inte… hehe*

    • Men eller hur! Har oxå jobbat som säljare i kiosk å telefon samt att mitt yrke kräver att jag snackar med okända. Men det är i jobbsituationer. Privat behövs lite mer tid för att jag ska släppa in nån. Skulle få ha ett pratmanus 😛

Kommentera

