Breställ i kurvorna

Men alltså nu med ny frisyr och allt så håller man på att bli så bizzy så det finns inte. Det liksom blir breställ i kurvorna där jag drar fram. Som att köra en bakhjulsdriven 240 på en kurvig väg på vintern i lite för hög fart. Swooosh, swooosh…

Min dag i ett nötskal. Observera att jag var tvungen att stiga upp och piffa håret också. Lite tidigare. Det är mycket nu, lägg till eyeliner på bägge ögona…missade inte ett enda :D.

Full syra på jobbet och sen smet jag lite lätt iväg på en lunchdejt med en vän samtidigt som det styrdes upp hovslageri och annat. Swoosh tillbaka på jobbet och så gick det till jag sprang iväg halsöverhuvdud ropandes över axeln till kollegan att göra det och det (mina uppgifter) för jag är så bizzy.

På hemvägen möter jag Big så där apropå och hälsar som den välartade människa jag är och fick därefter ett sms om jag glömde av mig och hälsade av bara farten. Jag bara WHAAAT!! Nope jag har hälsat alla gånger vi möts. Nån måtta får det vara ändå på eländet. Vill faktiskt skicka en smajli eller nå, men jag kunde inte.

Hovsageri och hämta täcke i en by åt andra hållet…handla och prova täcke och hela skiten och om ungefär två minuter åker stripsen i ugnen och hamburgarna ska stekas. Kulinarisk middag ja visst.

Ska varva ner med en film den gamla klassikern Vingar av glas. MEN det är något som hände som gnager och stör och jag tror fan det här kommer sluta liiite tokigt faktiskt. Något jag inte var beredd på och den där berömda magkänslan är oftast rätt ackurat. Kan bli tillbaka på ruta ett. Orka med problem nu när man ligger och sladdar på skogsbilvägar och gör allt för att veja från storsatagupp..

16 thoughts on “Breställ i kurvorna

Kommentera

