Peace offer?

Snor, snörvel och host. Rödögd och allmänt slajmig, det är en bra beskrivning av min status idag. Jag hostar så lungorna håller på att komma ut. Förra hösten hade jag också cepehosta och nu hoppas jag innerligt att denna inte är lika seg att bli av med för då drog det ut i många veckor.

Förutom hostan är jag lätt deppig för att mina naglar har sagt upp sig, efter att ha varit långa och fina hela sommaren så tyckte dom att det var dags att kasta in handduken. Hej prinskorvfingrar!!

Grannen kom över igår och frågade om vi skulle komma och äta surströmming idag så om en stund traskar vi över. Tänkte fara på Western Farm men inte som jag mår nu. Surströmming och Irish coffee blir det i stället som sagt var. Vet inte om det är samvetet som spökar på grund av nätverkshistorian? Blir dock inte att röka fredspipa efter som jag skulle ramla död ner av ett bloss.

8 thoughts on “Peace offer?

Kommentera

