Hur killar ska va

Ja hur ska dom vara egentligen? Har så lite att göra så jag funderar på att skriva en handbok ;).

En sak vi är överens om är att INTE uppdatera facebook för ofta, extremt omanligt!!

Man får inte skicka msnbilder eller några bilder what so ever på snoppen heller, inte innan man har en fast(are) relation med den ;).

Dom får inte ha Speedos på badstranden eller dom där gamla korta kallingarna.

ÄRLIGA!!

Ungefär så långt orkade jag tänka innan jag började googla på kortkallingar, va fan kallas dom egentligen…Y-front kan va lite coolt men dom där dom hade på typ 80-talet som nästan är tangastuk på som jag bara hatar…visst finns det ett skällsord för det?

Måste fundera vidare lite men nu måste jag fortsätta fota grimaser och lägga ut på FB, för jag är tjej och jag får uppdatera mest hela tiden ;). Vilket jag inte gör iofs. Sen har jag fått order att dricka whisky för halsens skull och ordinationen var drick ett shotglas och hjälper inte det är det bara att hälla i sig resten. Problemet är att jag har en liter hemma. Alltså whisky, godis och filmtajm.

 

 

 

11 thoughts on “Hur killar ska va

Kommentera

