Axplock

Dagen blev ungefär så här: skicka lite bilder till den där pojken, lite möte, lite ärende, lite chatt, flytta hästar, tjafsa med latröven som vi har hästarna med och tvinga henne flytta alla i morron på morron (resultat hon sur men ingen bryr sig nämnvärt, dock flyttar hon iväg den på söndag…äntligen), will är deppig för att Kroatien förlorade handbollen och jag säger att det är en bögSport och att han är en tönt…han kallas mig mongo, ser gilbert grape.

Tog en shot whisky…det smakar skit.

Dessutom har jag och dottern lekt och fotat oss både med och utan grimaser och lagt ut på FB. Sen har vi busat och kittlas.

Alltså en helt vanlig dag…och vi blev bjuden på surströmning hos grannen jag morrade åt angående nätverket…och jag har slängt ut Ungen från densamma…en gamgtmag det räckte, Point taken 😉

2 thoughts on “Axplock

Kommentera

