fuckyoubiatch

Okej det blir inga jäkla kärleksdikter idag vill jag lova!! Jag är PISSED!! Kommer ni ihåg när jag kom hem från sthlm och grannungen satt här och spela. Har ju hyfsat kräm i mitt bredband och dom har väl uppringt modem eller nåt. Tänkte väl inte så mycket på det då. Förutom att det i flera dagar, ja veckor har varit jäkla segt nät. Igår körde jag bredbandskoll och det var asdåliga värden.

Jag har tidigare varit in på routern och kollat saker samt ändrat lösenord nångång. Så jag gick in och kollade nu och vem surfar inte gladeligen omkring på mitt nätverk om inte den jävla flobbungen!!

Tänkte först storma över och exponera mina halsmandlar i närbild om man säger så men jag besinnade mig. Nope jag ska byta lösenord på skiten och det är enkelt…om man kommer ihåg det gamla det vill säga. Verkar ju lite långsökt att jag måste ange det när det är återställt (efter annat fucking Teliastrul) till det som står printat på den förbenade lådan. Nåja nu väntar jag att Telia får ringa upp mig så jag får komma åt och ändra till fuckyoubiatch! Tills det är fixat roar jag mig med att slänga ut honom så fort han loggar in :D.

Ska först ta en skärmdump och sen gå över med fakturan och säga att det är deras tur att betala nu. Hur jag vet att det är hans? För stockmongot har döpt datrn efter sig själv i stället för att bara IP-numret stå utskrivet..annars hade jag inte märkt nåt. This means war.

17 thoughts on “fuckyoubiatch

  1. Pån bara!!!!
    Jefla kioskmongo ( moget ordval)
    Jag har varit utan internet i 3 timmar – trodde min sista stund var kommen….!!!!
    Så det är inte bara med dig Telia bråkar 😉

Kommentera

