Herren giver, herren tager

Dag tre på jobbet avklarat. Ringrostiga klubben javisst!!

Var ner på stan en sväng förbi syrrans jobb och hennes chef frågade om jag inte träffat nån karl. Syrran hånflinade och sa hur fan tror du hon skulle hitta nån efter vägen mellan hemmet och stugan?? Lite ansträngning krävs jue. Tack för den då. Jag chattar ju i alla fall med två, räknas det som om man är ihop då? Kan man ändra status på fejan så det blir på rikt? Undra förresten om man kan ändra till i relation med fler än en? Har någon provat? Vore coolt för nu i jämnställdhetens tidevarv borde även polygami vara tillåtet även på FB.

Nåja chefskan har träffat en karl som fyller typ 30 och hon är typ 50. Bra jobbat där. Herren giver och herren tar, av mig tar han då. Bara därför tror jag att jag beger mig  till Western Farm på lördag och lyssnar på Den svenska björnstammen och hånglar upp en bodensare. Note to self: ragga!

Om jag nu orkar för jag är rätt bekväm ändå, fast jag borde…damn! Men det är nog folk där jag inte vill träffa helt enkelt.

4 thoughts on “Herren giver, herren tager

  1. Jag är bekväm på många sätt men att låta bli att ha skoj bara för att jag inte vill träffa en vissa känns lite överkurs. Jag borde helt enkelt ge mig ut och träffa folk och ha skoj…bara därför.

  2. Äh, ta dig i kragen och åk och hångla lite. Det brukar kunna vara värt det även om det inte leder till annat än att lapa halsmandlar och kladda lite. 😀

Kommentera

