Kvällen

Det blev grill och utgång i går. Vi satt hos honom och snackade till midnatt sen ut på lokal, lite folk. Will fick erbjudande att möta upp en tjej på toan, hon var där med sin man. Vi satt och snackade och will tordes inte ens se på henne :-D.

Han berättade det i morse, visste Inget då…tycker det var lite skoj. Vi fastnade i alla fall med en engelskman och hans kvinna som också följde med på efterfest hos will. Tjejen som hade Viskat om toan körde en utmanande dans åt honom i trappan…höll på att dö.

Nåja snack hos honom och mot slutet snurrade det till i huvudet på mig. Mådde inte bra alls så jag ville hem och will hängde med. Idag har vi sovit till klockan 2 och sett The raven…den var Superbra. Will åkte nyss hem i alla fall och det blir mer film för mig idag och absolut inget annat.

Sammanfattningsvis en riktigt trevlig kväll fram till jag började må konstigt…brukar inte göra det. Hade Iofs ätit dåligt under dan men vi åt grillat så jag vet inte.

6 thoughts on “Kvällen

  1. Men jisses. Hur fan lägger man fram en sådan sak egentligen? ”Du vi tar en snabbis på toan. Jag vet att vi bor i en liten stad och att det med stor sannolikhet kommer att märkas eftersom det är trångt och bökigt och låter konstigt, men det är lugnt. Jag tvivlar på att min man får reda på det trots att vi bor i en liten håla i Norrland där alla fördriver tiden genom att prata om alla. Nå, vad väntar du på?” Det känns inte genomtänkt. 😉

Kommentera

