Harmoni eller :D

Lugn och fiiiin. Andas ut och andas in, tänk på valsång och fågelkvitter och var harmoooonisk. Barn och hund dumpades och så råkade jag slinka in på affären och fick av en händelse med mig ostbollar och choklad. Hittade lite vin i dunken som låg i kylskåpet och jag har hört att det kan bli gammalt om det får vara för länge ;).

Det blir inte att hitta på något, kanske en film. Men jag är ensam! Dessutom kan jag andas ut och sluta söka sparbössorna för bilen är genomgången och det är inget topplock som är slut utan en enkel plastkoppling och en givare. Med jobb och allt bör jag landa på under en tusing eller nästan hälften. Lycka!! Speciellt med tanke på att veden kostar nåra flera tusen. Har jag sagt att jag är less på att vara husägare? Dock räknade jag ihop vad jag betalar för mina 120+ kvadrat. Landar på knappa fyra tusen i månaden och sonen har en liten minitvåa som kostar över fyra så jag håller tyst nu va…eller näää han slipper ju renovera, byta plankor och måla. Fröken glida ifrån ämnet i farten igen.

Nu mina vänner ska jag njuta av min ensamhelg…som blev ett knappt dygn men what ever! Om jag orkar drar jag igång vibratorn utan att någon kommer och stör…nä just ja batterihelvetet har varit trasigt i två år…

7 thoughts on “Harmoni eller :D

  1. Jag sålde mitt hus för två år sen och det är det bästa jag gjort även om jag ibland saknar altanen på sommaren.

    • Hej och välkommen 🙂

      Suget finns att göra det, men som sagt sommar och hus är underbart. Ska beställa traktorskottning i vinter och se hur det känns. Om inte så ska jag fundera på försäljning. Är dock ingen lägenhetsmänniska.

Kommentera

