Two Vikings and a Redneck

Har två ungar som fnittrar som besatta…dom ser några klipp på youtube och håller på att dö av skratt. A redneck and a viking. Fast vi jobbat med ved hela dagen har dom inte varit sååå effektiva. Mycket svammel men hälften blev gjort. Mitt i allt dök systerdottern med familj upp och lilltjejen ville sitta på hästen. Det slutade med att alla fick rida utom hon med baby i magen. Så hästen blev rastad, inte illa det heller.

Kollade på Warrior igen, så bra film. Eller jag har semikollat och messat (som vanligt) med WF-killen. Men det är då fan ett jävla messande hela tiden och inget annat. Gaaah! Inte alls frustrerad.

I helgen är första helgen/dagarna som jag kommer att vara helt ensam sen i juni. Gissa om jag ser framemot det. Känns som om det är behövligt. Kanske hinner jag reflektera över sommaren litegrann, allt har bara runnit iväg och jag har inte för en sekund hunnit stanna upp och tänka ens. Inte på resan, inte på något.

Ska försöka komma mig i säng i tid. Inga mitt i natten messande eller tevetittande. Har tydligt sagt åt the redneck att han måste väcka oss annars sover vi till lunch. Behöver göra färdigt veden på förmiddan för sen kommer regnet igen. Sen ska vi se om det blir en avskedsfest för gänget för på torsdags ska det packas och sen åker de nästan mitt i natten till fredag.

2 thoughts on “Two Vikings and a Redneck

Kommentera

