Party och skvaller

Alright, superskoj fest och utgång igår. När jag kom hem var jag inte nykter alls, någonstans. Men som sagt så var det skoj. Frun i familjen höll sig vaken och festade på ordentligt vi dansade satt och surrade och hade kriminellt roligt helt enkelt. Drack ett par vodka redbull drinkar…det känns idag vill jag lova. Ligger hemma i sängen och är dagen efter på alla sätt: huvudvärk, bakis, kåt…Just sayin’. Problemet är att jag inte hann ragga en sekund. Hann inte ens kolla runt om det fanns några snyggingar alls. Oruttat, behöver ligga…fo real

Min son joinade oss i alla fall till slut och jag var tvungen att fråga honom och berätta om Superman och hans tjej. Har inte velat ta det överhuvudtaget men nu när jag lämnat allt bakom mig tänkte jag fråga, varför inte. Som sagt var har han haft henne som liggis för något år sedan, samtidigt hade hon en kille. Sonen hade gjort slut med sin tjej och ville inte ha något seriöst alls, hon ville mer och tjatade om det. Men han var inte nöjd med en äldre tjej som sitter hemma och spelar dataspel, inte har några framtidsvisioner eller nåt. Helt enkelt ointresserad. Berättade om Superman och hur han har betett sig mot henne och mot mig. Han tyckte också dom två passar ihop. Man får vad man förtjänar, hon fick ingen annan men honom och tvärtom.

8 tankar om “Party och skvaller

    • Håller med!! Mer ligga åt folket, fatta att jag inte ens hann kolla!! Orutin så det stänker om det, WFkillen fegar ju, bad honom komma i morse :D.

      Karma is a bitch but I like her 😉

      Puss

Lämna en kommentar