Morr

Blev hälsad med stora famnen väl på Kallax av både min släkting, hennes man och två av barnen. Otroligt att han hittar att köra här ändå. Hem och handla och beställa en kebabrulle!! Ja eller hur, mat måste man ha.

Som den snuskfian jag är ville jag hem och lätta på trycket lite jue. Så det bestämde jag mig för. Först började dottern ringa, sen hennes pappa och efter att ha sagt att jag vill ha en hel timme i ensamhet innan nån ska komma hem…hygglomorsan de luxe! Men nån måtta får det vara. Kommer hem i alla fall och mannen ville komma in och se när jag renoverat huset (nej jag dök inte på honom och gjorde fulheter nån måtta får det vara även där :D) så sitter grannungen vid köksbordet!!! Å spelar WOW!! Höll på att få en psykos på allvar alltså. Grannen skulle bära in posten that’s it och kanske tvätta en maskin, men fan inte flytta in.

Jagade snabbt ut dom och sa att jag måste få sova, hej då! Blir så jävla trött. Nu ska jag vila en stund innan helvetet bryter loss med ungar till höger och vänster och mixa språk så man snart inte vet vad man ska prata.

Alltså jag måste fan skaffa en älskare, det här går inte. Kommer bli komplett galen annars.

8 thoughts on “Morr

Kommentera

