Sommaren i City

image

Solen i moln för nån minut, men alltså härifrån vill jag inte gå. Solar och dricker vatten samt läsa bok är allt jag orkar idag. Är det semester så är det. Har chattat med stackars Kaxig som gjort bort sig för tjejen, eller extjejen kanske. Klantröv säger jag bara. Man ska inte hänga med dom som är mkt yngre…vilket jag berättat om. Det funkar inte, det blev nåt fel på vägen tror jag. Nåja om nån timme tror jag att jag beger mig närmare City och möter upp med katten för en Powerwalk…har inte gjort annat än ätit och druckit sen jag åkte ner. Godis, läsk, snacks, grillmat, alkohol…Jamen allt som innehåller kalorier jue. Får knappt på mig kläderna snart!

6 thoughts on “Sommaren i City

Kommentera

