Att ligga eller inte ligga…

Ryckte upp mig och fixade mig, på med klänning, klackskorna och mot Blondies jobb. Väl när jag klev av tunnelbanan visste jag ju så klart inte var jag skulle gå. Jävla storstäder. En utgång kanske? Går ju inte att ta taxi 150 meter heller. Men jag debriefade lite med Katten i telefen och stegade in där och såg en av hennes killkompisar jag träffat förr.

Han försökte fråga mig vad vad jag skulle göra, det vanliga svaret. Inget, ta det lugnt, hänga…då tyckte han väl att det var nog så medan hon jobbade färdigt så traskade vi iväg till Och himlen därtill  (Kalsson på taket trodde jag det hette :D) för att kolla utsikten och ta en cocktail, sååå jäkla god och stället var ju inte fel det heller.

Men nu är vi hemma, utslängda över soffan med dator och mobiler i högsta hugg. Klänningarna upphängda och BH och trollor funkar faktiskt fint medan vi sjunger allsång till Svullos eminenta För fet för ett fuck!!! Vet inte om det är därför man får vara oliggd? Har pratat om att ligga och hur länge sen det är. WF-killen tyckte jag behövde få ett skjut och jag sa vänta bara till jag druckit lite till så får du ytterligare en liggförfrågan på WF…det tyckte han va skoj. Sa att jag är den första som ska köpa den mobil som kommer med alkolås men det tyckte han inte, nä tacka för det när det är jag som gör bort mig. Sån e ja tydligen 😀

4 thoughts on “Att ligga eller inte ligga…

Kommentera

