Power meet

Sitter vid högskolan mitt i refugen och kollar på sjukt snygga, sjukt fula och sjukt missplacerade bilar. Vi dricker öl, rose och allt annat som går att dricka. Just nu vill jag ha en gammal,amerikanare…så jävla fina.

Nu skyms utsikten av en ambulans och en cepefull kille, alltså som det ska vara. Tidigare hördes runka balle ur högtalarna…som sig bör alltså.

Dom gnäller på norrlänningen. Vikingen gnäller att jag inte går…jag jobbar fan inte så finns bara inte, att jag har slängt mig runt i soffan för varje gång han gick förbi…men prova ligga med munnen mot en skinnsoffa…man måste byta sida helt.

Sjukt nöjd att bara sitta och ta det lugnt och hänga…efter gårdagens karatefylla…ska inte säga mer men jag tog taxi trots 700 meter hem. Jävla gnäll om det, men Skoja att dom går fan hela tiden, orka!

Inge knulla med raggare eller andra skandaler som tur är..man kan inte göra succé överallt.

Dock en sak. Passerade en gata apfull och möter folk från mitt jobb. Bra där.

3 thoughts on “Power meet

Kommentera

