Nu är det snart dags

Nästan packat klart, så klart i sista sekunden som vanligt. Skulle vara tacksam om jag har vettigt att somna i vettigt tid dvs helst nu så jag orkar upp 5 när klockan ringer. Hur tusan ska det gå? Ingen som ringer och väcker mig. Nåja det får gå.

Det ska bli så skoj att träffa alla sömn ska träffas där nere. Lite trist ändå att jag missar de långväga främmandet…det var ju tre år sedan vi träffades sist. Men dom har order att göra dom tråkiga sakerna medan jag är borta så vi kan ha allt skoj att se framemot sista dryga veckan dom är kvar.

Vet inte vad som hänt men det är ett jäkla messande med wfkillen, hur ska det här sluta? Det är nog bra att jag åker bort så det inte händer nåt otillbörligt 😉

6 thoughts on “Nu är det snart dags

Kommentera

