Förbereder vidare

Herreminje nu börjas förberdelserna ordentligt inför resan. Asgarvar åt alla inlägg på FB. Tur många av mina inlägg är låsta där  så inte alla ser ;). Kortfattat kan man säga som så att jag ska klä ut mig till en rostig Buick för att raggarna ska se mig, dom är tydligen fulla och kåta. Jag tar seden dit jag kommer och tänker vara exakt likadan så även Ia som jag bad lämna både mr Rabbit och batterierna hemma ;).

Katten har gett mig förmaningstal att jag måste ragga! Jag raggar aldrig tydligen. Nu ska jag bege mig till det där utomhusbadet och steka lite och kolla på underåriga småbarnsfarsor. Eller så inte 😉

18 thoughts on “Förbereder vidare

  1. Vi pratar PM. Man behöver inte alls ragga. De ber en visa bröna och åka med i baksätet (alternativt ramla in i en buske med dem) ändå. Inga problem. 😀

    Angående att klä ut sig till en bil… Vill du verkligen dra till dig de smått udda karaktärerna som föredrar att kopulera med ett avgasrör än en kvinna?

  2. Hahaha, underbart!!! Ska bli kul att höra vad du tycker om PM, det är… ett… intressant fenomen! Jag pyser dit på fredag, så jag skickar sms eller ringer dig när jag är där. Hoppas på att få träffa dig, Ia och Sol!!! Stor kram

  3. Kom ihåg, flickor, att när killarna ber er hålla i nåt stort och tungt när de ska kissa så är det inte avgasröret ni ska hålla i.

    Vi ses i vimlet!

  4. haha.. ja va fan, jag har ju kommit av mig i mitt packande tack vare alla FB-kommentarer… och du skulle helt klart passa som en rostig buick.. vaddå allt klär väl en skönhet?????
    …. o rabbiten och de anti-batterierna är nu tillbaka i sin låda… de får INTE följa med på denna resa nej….. haha*

Kommentera

