Buuzzy

För att göra av sig med sina så kallade energi så håller man sig upptagen. Att börja dagen på stan och återigen komma hem med ett nytt plagg är kanske inte det smartaste när man ska i väg snart. Men ett par röda trekvartsbyxor it was och i storlek 38!!! Det gillas ännu mer :D. Triggade igång på det och bokade 45 minuter spinning och sen gym och axelrehab på det.

Har hunnit med massor, med annat än hem men ja ja, jyrat med hovslagarn och uteritt och grejsa så där i allmänhet. Träffade en gammal bekant på stan också, kul att se honom och att det går bra. Han är en vän till Golfarn och det har varit en invecklad historia, säger inget annat ;). Back in the days.

Nåja nu ska jag köra träning så mycket jag bara kan till jag åker för det lär bli lata dagar och mycket mat, om jag känner Sol rätt :D. Men jag packar ner springskorna i fall att. Borde jag ha en poll så man får rösta om de kommer ur väskan nånsin ;).

16 thoughts on “Buuzzy

Kommentera

